W opublikowanym na Fintek.pl felietonie Michał Ćwiakowski omawia kwestie wdrożenia i stosowania IV dyrektywy AML w specyficznym rodzaju działalności, którym są kantory internetowe. Podstawowe wyzwania: wyłącznie zdalne kanały komunikacji z klientem, trwałość nawiązywanych relacji, stosowanie progów dla transakcji i oczywiście znalezienie w tym wszystkim złotego środka, pomiędzy obowiązkami instytucji obowiązanej a user experience.

AML w kantorach internetowych

—kontakt

GP Partners
Gawroński, Biernatowski Sp.K.

T: +48 22 243 49 53

E: info@gppartners.pl

Al. Jana Pawła II 12

00-124 Warszawa

Newsletter

Nasz newsletter to stałe źródło bieżących informacji z zakresu technologii, regulacji, sporów i prawa. 

Ilustracja do „Cyberiady” Stanisława Lema, Daniel Mróz ©za zgodą Łucji Mróz-Raynoch
Ilustracja do „Cyberiady” Stanisława Lema, Daniel Mróz ©za zgodą Łucji Mróz-Raynoch